De informatie op deze pagina is bedoeld voor cliënten van de arbodienstverlening van Zorg van de Zaak.

Zorg van de Zaak werkt samen met werkgevers en medewerkers aan inzetbaarheid. Een belangrijk middel hierin is Mijn Zorg van de Zaak. Dit is een persoonlijke digitale omgeving voor medewerkers. Mijn Zorg van de Zaak biedt toegang tot gegevens over verzuim en geeft je meer regie over de inzetbaarheid en re-integratie.

De belangrijkste functies van Mijn Zorg van de Zaak op een rij:

  • Duidelijk overzicht van afspraken (ook telefonisch) met onze bedrijfsarts en andere professionals
  • Handige informatie over je afspraak, zoals de uitnodigingsbrief, locatie en naam van de professional, op één plek verzameld
  • Herinneringen 2 tot 10 dagen voorafgaand aan een gemaakte afspraak
  • Eenvoudig inzage in de adviezen en terugkoppeling van onze bedrijfsarts of andere professionals
  • Een online dossier dat automatisch wordt samengesteld uit de adviezen van onze professionals
  • Een overzicht van al je (gedeeltelijk) verzuim van de afgelopen 12 kalendermaanden
  • Je gegevens zijn goed beschermd door de verplichte tweestapsverificatie bij inloggen
  • 24/7 toegang, ook via tablet of smartphone

Overzicht in Mijn Zorg van de Zaak

Voorbeeld Afspraakdetails

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meer informatie

Staat het antwoord op je vraag niet op deze pagina? Of heb je behoefte aan een persoonlijke toelichting? Neem dan gerust contact op met je klantteam of accountmanager. Wij helpen je graag.