Direct hulp bij vraagstukken

  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn medewerkers veilig in het bedrijf kunnen werken?
  • Sommige medewerkers ervaren (psychische) klachten. Hoe ga ik daarmee om?
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn medewerkers het thuiswerken volhouden?
  • Het herstel en de re-integratie van mijn medewerker is vertraagd. Wat kan ik daaraan doen?
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn medewerkers zich aan de RIVM richtlijnen houden?
  • Wat kan ik medewerkers adviseren die denken besmet te zijn met het coronavirus?

Deze vragen komen veel terug in de gesprekken met onze klanten. Herken je jezelf hierin? En wil je snel een oplossing voor jouw probleem? Neem contact op met onze corona desk. Bekijk ook onze veelgestelde vragen en handige documenten rondom corona op deze pagina.

Stel je vraag aan onze specialisten via coronadesk@zorgvandezaak.nl

De corona desk biedt antwoord op belangrijke vraagstukken in deze onvoorspelbare tijden. Zorg van de Zaak Netwerk biedt een integrale aanpak aan met de speciaal ontwikkelde dienstverlening van Gimd, Grip, Margolin, Skils, Winnock, Ergatis & Zorg van de Zaak. Bekijk je liever zelf het aanbod van onze dienstverlening? Ga dan naar Snelverwijspunt.nl.

COVID-19 testmogelijkheid

Sinds 1 juli 2021 is Zorg van de Zaak Health Services gestopt met het aanbieden van de teststraten op Zorg van de Zaak locaties.

De afgelopen maanden hebben we veel Covid-19 testen uitgevoerd voor onze klanten. De laatste weken zien we een flinke daling in de vraag en is het aantal uitgevoerde testen drastisch verminderd. Dit is ook een logisch gevolg, gezien er lokaal en via de GGD veel en steeds meer opties zijn.

De dienstverlening op klantlocatie blijven we voortzetten. Bij interesse kun je een mail sturen naar covid-19@zorgvandezaak.nl dan zullen wij contact met je opnemen.

Blijf op de hoogte

Volg ook onze speciale LinkedIn pagina voor nieuws en handige tips.